Версія для друку

Пропаганда. Типова російська

Я вже писав тут про гірке розчарування в колишніх кумирах. Не у всякій шушарі на зразок Савченко, а справжніх. 

У тому колишньому дописі йшлося про колись видатну й жертовну, а нині відверто брудну й продажну "Міжнародну Амністію". Ну але там механізм скурвлення був більш-менш зрозумілий: колись були вони великою трансконтинентальною, але фактично, волонтерською організацією, а потім туди прийшли гроші, захмарні зарплати (усе, як і в наших "антикорупціонерів"), і організація стала приторговувати своїм іменем. 

Першими покупцями стали росіяни...

Але що відбувається з Радіо Свобода? Тут же нічого не змінювалося. Гроші там як були з американського бюджету, так і залишаються. А під вивіскою Свободи в окремих проектах та на сайті й сторінці в фуйсбук усе більше маніпуляцій, зрадофілії, аж ватним душком починає віддавати. 

Я зараз навіть не про тих розслідувачів, які вперто відмовляються бачити реальних корупціонерів та їхні не підкріплені доходами видатки, зате чітко виконують відвертий заказняк, як той же Ткачик. От цілком конкретний свіжий приклад. 

Свобода розміщує короткий матеріал про те, що в Збройних силах України налагоджено нову жорстку систему контролю за якістю продуктів, які постачаються для Армії. Зокрема й борються з недобросовісними постачальниками, які колись повигравали тендери, а зараз порушують їх умови щодо якості. Завдяки цьому виявлено й повернуто назад недобросовісним підприємцям 78 тон неякісних продуктів.

Усе ж чудово! Можна це сприймати, як дуже хорошу й позитивну новину, адже раніше в цій сфері була тотальна корупція, а зараз вона майже повністю подолана. 

Але ж хтось із української редакції вже наперед чітко зациклений на "зраду". І появляється заголовок над матеріалом: "Неякісні продукти для ЗСУ", а під ним анонс: " З початку року Збройним силам передали майже 78 тон неякісних продуктів". 

А далі ж усе просто. Інтернет-видання - не паперова газета, де автоматично оком бачиш і заголовок, і весь решта текст. У нас абсолютна більшість читачів обмежуються читанням виключно заголовків у стрічці новин, з чого й роблять для себе основну емоційну картину дня. Сам допис відкривають лише, коли щось для них персонально важливе. 

Для більшості читачів ця новина стала довершеним фактом лише завдяки цим кільком словам. Отже - не "перемога", а ціле "зрадище": "наших захисників корумпований злочинний режим труїть зіпсованими продуктами!" 

Панове, а ви не розумієте, що це вже типова російська пропаганда за кошт американських платників податків? Саме такими методами й діють ольгінські фабрики тролів. Тільки там хоч за російські, а не американські гроші маніпулюють свідомістю.

На підтвердження надаю копії зі сторінки на фейсбук (аналогічно й на сайті радіо Свобода в стрічці новин) та зі самої статті. Також на статтю можете глянути за цим посиланням.

 

Тарас Чорновіл 

Назад до архіву Версія для друку