Версія для друку
Світлина з інтернету

Луценко поставив вимогу

От мені робили закиди, що я дуже погано ставлюся до НАБУ, навіть усякі шабуніни мене на своєму сайті "любих друзів Ситника" спеціально відзначили. 

Та нормально я ставлюся, коли вони хоч щось роблять, а не займаються піаром, політикою та порушенням усіх мислимих та немислимих норм українського законодавства. Кожному їхньому успіху готовий аплодувати. А якщо вони вийдуть хоча б не 10% від результатів ГПУ, то вже ціни їм не буде.

От візьмімо тільки два результати прокуратури за один далеко не "найрибніший" тиждень: з 11 по 17 квітня прокуратура через суд повернула 243,8 гектари землі, вартістю понад 305,9 млн грн. А ще днями прокуратура Києва через суд повернула у державну власність готельно-ресторанний комплекс "Феофанія" вартістю 182 млн гривень.

За останній час завершено досудове слідство щодо ряду злочинів Януковича, Азарова, Арбузова, Клименка, Бойченка, Лавриновича.

Від початку року прокуратура досягла 1700 судових вироків у справах щодо корупції. 

А ще мені сподобалася одна дуже хороша ініціатива Юрія Луценка - перевірки зловживань під час будівництва та ремонту доріг. У нас із цим ситуація просто фатальна: мільярди закопуються (розкрадаються), а за рік-два асфальт починає пливти. 

Хороші дороги в Європі є не через те, що їх постійно ремонтують, а тому що їх відразу роблять належно. На мій погляд тут повинна бути кваліфікація "розкрадання коштів та завдання збитків державі у особливо великих розмірах" - а це одна з найважчих у Кримінальному кодексі, а не всякі там зловживання з порушенням технологій.

Ю. Луценко поставив вимогу: упродовж 3-х місяців перевіряти дороги, побудовані або відремонтовані у 2016-2017 роках. У разі виявлення руйнувань об'єктів, будуть відкриті кримінальні провадження, а винні притягнуті до кримінальної відповідальності. 

Це стосуватиметься трьох категорій осіб - замовників, які підписали акти виконаних робіт, виконавців неякісних або неіснуючих робіт та представників технагляду. Заодно й буде або підтверджена, або спростована основна теза прем'єра щодо дорожнього будівництва.

 

Тарас Чорновіл

Назад до архіву Версія для друку